Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Hétvégi arcápolási rutin L´oréal újdonságokkal

2018. március 10. - Adlita

Sziasztok! A mai cikk a L´oréal új szépségápolási termékeiről fog szólni, az én hétvégi arcápolási rutinomba beiktatva. Ezt a bejegyzést már jó ideje terveztem megírni, de alapos tesztelés után szerettem volna csak a véleményemet veletek megosztani. Azt tudni kell rólam, hogy ezt a márkát nagyon szeretem, ezért nem is volt kérdés, hogy milyen termékeket szereztem be az új arcápolási termékeik közül: Pure Clay Purity Mask, Smooth Sugars Clear Mask, Micellar Water, Hydra Genius Aloe Water, Precious Flowers Skin Water.

Az arcápolási rutinomat egy alapos arctisztítással kezdtem, méghozzá a L´oréal  micellás vízével, ami a bőrömet megtisztította, felfrissítette és eltávolította sminkem maradványait. A termék ezt is ígéri, normál és érzékeny bőrtípusra ajánlott. Ez már azóta el is fogyott, megtaláltam a normál, vegyes bőrre való változatát és az nagyon bevállt.

27745045_1850194321681006_714198252_o.jpg

A bőröm kényeztetése  még csak igazán ezzel a termékkel kezdődött el a kivi illatú cukorradírral, ami egyértelműen a legnagyobb kedvencem lett mind közül.

27721431_1850194475014324_1680226698_n.jpg

Smooth Sugars Clear Scrub névre hallgat, ami háromféle cukorral tisztítja a bőrt, gazdagítva mentaolajjal és természetes kivi magokkal. Az ajkak és a bőr radírozására alkalmas, pórustisztító hatású, valamint mitesszerek ellen veszi fel a harcot. Amikor kijött ez a termék azonnal beszereztem és azóta hetente használom. Sokkal puhább, szebb tőle a bőröm, kevesebb a mitesszer. Az illat és az élmény felér egy aromaterápiával, a kivi magokért odáig vagyok és ami kivivel kapcsolatos duplán jöhet.

27721524_1850194891680949_15044505_n.jpg

Nem kell sokáig a bőrön hagyni, csupán meg kell várni míg a benne levő cukor elolvad és le is lehet öblíteni. Ezután nálam mindig egy jó kis arcpakolás következik, ami a radírozás után kellően be tud szívódni a bőrbe. A Pure Clay Purity Mask és még két társa jelentek meg először ebből a termékcsaládból, amit a Jézuska nekem még karácsonyra azonnal meg is hozott. :)

27848611_1850194648347640_196201842_n.jpg

Ez a termék agyagot tartalmaz, ami segít az eltömődött pórusok harcolásában, valamint eukaliptusz-olajat, mely nyugtatja és frissíti az arcbőrt. Az illata is eukaliptuszos, én szeretem és a bőrtípusomnak ez a megfelelő arcmaszk. Ami fontos, hogy mattító hatású, tehát utána nem fog fényleni, csillogni a bőröd. Én meg vagyok vele elégedve, el fogom használni.

27661956_1850194598347645_886540269_n.jpg

A bőrön 10 percig kell hagyni, a lemosása kicsit nehezebb, alaposabb szakértelmet kíván, de megéri feltenni.

A bőrömet utolsó lépésként egy csodaszerrel szoktam hidratálni, amit még egy nyaralás alatt szereztem be, ugyanis nálunk nem volt kapható. Talán már megvehető ez a szuper hidratáló a Hydra Genius Aloe Water, amit azért szeretek, mert nagyon könnyű géles hidratáló aloe verával gazdagítva, ami felkelti a fáradt bőrt és gazgagon hidratál nem elnehezítve azt. Kevés kell belőle és sokáig elvan, mert nagy a csomagolása.

28833151_1889578207742617_2113524680_n_2.pngÖsszességében véve egyik termék vásárlását sem bántam meg, nem volt csalódás. Jól működtek a bőrömön, kifejtették ígért hatásukat. Újravásárolni csak a Hydra Geniust fogom. A többi termékkel is elégedett vagyok, csupán ki szeretném próbálni a maszkok és a bőrradír többi változatát is. A Precious Flowers normál és vegyes bőrre való arctisztítóját már használom is és újra fogom vásárolni. Meg is mutatom nektek. Most a drogériákban két euróért láttam és az illata isteni, rózsa és lótuszkivonatot tartalmaz. Több fajtáját is láttam ilyen árban. Én a Rossmanban vásároltam, de Szlovákiában a Teta drogériában láttam ilyen jó árakon. Íme a termék:

28907862_1889625721071199_761039016_n.jpg

 

Ha tetszett a cikkem, kérlek kedveld. Köszönöm, hogy elolvastátok, sziasztok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr1813637456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása