Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

A legjobb új izzadásgátlók a Rexonától

2017. július 25. - Adlita

Engedjétek meg, hogy megismertesselek benneteket két új, de annál jobb dezodorral a Rexonától. Az egyik a Maximum Protection Active Shield, a másik pedig a MotionSense Active Shield Fresh.

20427142_1643118979055209_1255556283_o.jpg

Ha odakint jelenleg nincs is tikkasztó hőség, azért jól jön egy-egy bevállt termék a tarsolyunkba. Nagyon sok dezodort kipróbáltam már, de igazán egyik sem segített. Régebben spray változatokat használtam több-kevesebb sikerrel. Aztán kipróbáltam a Maximum Protection  Active Shield dezodort, ami nem igazán tűnik pénztárcabarátnak, de nagyon erős és hatékony volt minden stresszhelyzetben. Az első három deóm nagyon gyorsan elfogyott és nem értettem miért. Később rájöttem, nem kell belőle csak egy nagyon kevéske, valamint, hogy nem reggel kell magadat bekenni, hanem este. Jól halljátok, hiszen éjjel fejti ki hatását és a következő nap tényleg hatékony. Higgyétek el, ha keveset raktok belőle, akkor sem kell aggódnotok. Ez a fajta dezodor segít megvédeni az izzadástól és a kellemetlen szagoktól, mivel antibakteriális hatású. Az illata nem épp a legkellemesebb, de valamit valamiért.

A másik dezodort a MotionSense Active Shield Fresht a hétköznapokon használom, szépen teszi a dolgát. Ez a dezodort a fresh nevet kapta, hiszen az illata frisebb a másiknál. Szintén az izzadásban segít, de ami a legfontosabb a kellemtlen szagokkal felveszi a harcot. A MotionSense technológia aktivizálódik, amikor mozgásban vagy, tehát az izzasztóbb helyzeteknél is. Ő is antibakteriális hatású, mint a fenti társa. Árban olcsóbb, sokáig elég.

Remélem tudtam nektek tanácsot adni, segíteni a választásban. Ha kipróbáltátok őket, kérlek írjátok meg nekem véleményeteket. Holnap találkozunk, legyen szép napotok :) Adlita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr8912689625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása