Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Mi a boldogság titka? Hogy lehetünk boldogok a mindennapokban?

2018. április 28. - Adlita

Sziasztok! Engedjétek meg, hogy megosztjam veletek rövid elmélkedésem az élet nagy kérdéséről, avagy mi a boldogság titka? 

Azt gondolom a boldogság egy endorfin-koktél a mindennapok során, amit vagy elérünk  az adott napon vagy nem. Szerintem ez egy törekvés a nap folyamán, aminek nem szabad görcsösnek lennie, sem erőltetettnek. Természetesen a mindennapjaink nem egyformák, nem lehetünk mindig jókedvűek és motiváltak, de véleményem szerint törekedni kell rá minden egyes nap. Én akkor vagyok boldog, ha a kis céljaimat kitűzöm és sikerül valamennyit megvalósítanom. Észrevettem, ha az emberek felé nyitott vagyok és kedves (szerencsére ez bennem van) duplán visszajön. Érdemes kipróbálni, azonnal visszajön. Ha te jól érzed magad a körülötted levők sem fognak szomorkodni, hiszen ez az erős energia áramlani tud. Ma eldöntöttem, hogy jól fogom magam érezni és lám azt mondták ma nekem, hogy surgárzok. Biztos vagyok benne, hogy minden rajtunk múlik és senkitől nem szabad elvárni, hogy boldoggá tegyen. Mint egyénnek kell mindenkinek megtalálnia  maga a boldogságot. Azt kell csinálni, amikor megteheheted, amitől jól érzed magad a bőrödben. Nagyon sokat segít a mozgás minden formája, ha letört vagy, mozdulj ki azonnal. Boldogságom egyik forrása meglátni a természet és az élet apró csodáit, amit csak akkor veszünk észre, ha kicsit lelassítottunk. Figyelni kell a testünket, hiszen jelez nekünk mindenről és mindenkiről. Sokszor látom embereknél azt a hibát, hogy a párjuktól várják a csodát, sajnos azt kell, hogy mondjam hiába fognak várni. Sőt senkire nem érdemes várni, a napból hozzuk ki a lehető legtöbbet egyedül. Kitűnő önismeret saját magunknak.

happy.jpg

                                                           (kép: internet)

Mint más állapot ez sem tart sokáig, meg kell érte dolgoznunk minden egyes nap, csak akkor arathatjuk le gyümölcsét, ha teszünk is érte valamit. Én jó időben imádok biciklizni, nézelődni, figyelem a természetet. Hallgatom a madarak hangját, megszagolom a virágokat. Nem gondolok semmire, a jelenben vagyok és a pillanatnak élek. Élvezem azt a társaságot, aki épp mellettem van. Nem görcsölök, nem akarok megfelelni, adom önmagamat. Szerintem ezt jelenti a boldogságra való törekvés. A motiváltsághoz mindig olvasni kell a nap egyik szakaszában pozitív gondolatokról szóló könyvet. Ez segít megteremteni a jó kedvet, adhat egy kis löketet. Bevallom, nekem sem sikerül minden nap boldognak lennem, van amikor kimondottan nem akarom elérni, jó dacolni önmagammal és a világgal. Sajnos a negativitástól még rosszabb kedvünk lesz, lehangoltak leszünk. Nehezebb belőle kimászni, azért nem szabad ezeket az erőket elengedni önmagunkban. Hosszú távon nagy pusztítást tudnak véghezvinni. Remélem tetszett nektek ez a cikk és segítettem titeket is egy kicsit jobb kedvre deríteni, egy kicsit boldogabbá tenni. A jó hír, hogy nem kell hozzá senki, elég vagy te magad. 

Mitől lehetsz boldog? Egy pár pontban leírom nektek:

- mozgás, sport lehetőleg a szabad levegőn

- nagy séták a kutyáddal, fedezzétek fel együtt a természetet, a környezetet, ahol éltek

- finom és egészséges ételek, főzés és sütés

- motiváló könyvek, hangoskönyvek, cd-k

- családoddal, barátaiddal eltölteni minőségi időt

- kirándulni, élményeket szerezni

- gyetyát gyújtani, pakrócban esténként egy jó filmet megnézni

- összebújni azzal, akit szeretsz

- idősekkel beszélgetni, állatok közelében tartózkodni

- friss virágot venni és vinni valakkinek, szedni magadnak

- zenére táncolni, táncolni másokkal 

- koktélt, vörösbort inni és nagyokat beszégetni, nevetni

- megélni a pillanatot, semmit sem csinálni 

- figyelni a természetet

- szeretni  és szeretve lenni és azt megosztani másokkal, merni kimondani

- segíteni másoknak csak úgy, mert szeretnéd

- merni nyitottnak lenni, idegenekkel beszélgetni

- tudni nemet mondani, hogy magadat megkíméld  :) 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr9913878046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása