Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Mega Elfogytak Haul - Újra-e venném?

2018. április 15. - Adlita

Sziasztok! Ezt a bejegyzést ti szavaztátok meg a bloghoz tartozó facebook oldalon, személy szerint én is imádok ehhez hasonló elfogytak bejegyzést, videókat. Nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy több bejegyzésre szedjem-e szét  ezt a cikket. Végül arra jutottam, hogy ebben az egy bejegyzésben fogom nektek megmutatni mi az, amit biztosan újraveszek még a közeljövőben és mi az, amit nem vásárolok újra többé. Hónapok óta gyűjtegettem és tartogattam nektek az elfogyott termékeimet, hogy segítsek nektek igazán jó termékeket megvásárolni. Természetesen mindenkinek más jön be, más tetszik ez csak az én privát véleményem a termékekről. Egy kis véleményezést engedjetek meg nekem, hogy objektívabb képet kapjatok ti is. Láthattok szépség-arcápolási termékeket, valamint háztartási dolgokat. 

Lássuk mik gyűltek itt össze, aminek a válogatásához volt egy kis segítőm is:  :) 

30121159_1932016303498807_626578273_n.jpg

Ennyi minden várt arra, hogy végre kibújhasson a táskából:

30185435_1932016296832141_775273454_n.jpgTermékek, amiket újra meg fogok vásárolni a jövőben:

30180167_1932015980165506_53510188_n.jpg

Ebből gyűlt össze a legtöbb dolog, amit nem is gondoltam volna. A L´oréal kiwis cukorradírját imádom, a legjobb vétel volt arcradírok tekintetetében. A Head&Shoulders mentolos samponja mindig van itthon, nagyon szeretjük. Minden Nivea termékkel nagyon elégedett  vagyok egytől-egyig, nem tudnék a négy termékből csak egyet kiemelni. A háztartási termékek közül utánpótlás már van a Prontóból és az Ajaxból. Mindkét termék szuper illatú, a Prontóval letörölt bútorok kibírják öt napig, mert taszítja a port, ami sok időt spórol meg nekünk nőknek. Hatalmas pacsi a fejlesztőknek. A Dove tusolók illata és a velük történő zuhanyzás élménye fantasztikus, nekem az illatosítottak válltak be igazán. Sokáig érezni őket a bőrön, ami nekem fontos szempont,hogy extra hidratálást biztosítanak. Az uborkás folyékony szappan kézlemosó illatát a kezemen imádom, szagolgatom a kezem mindig :D A Balea tusolókat szerintem mindenki ismeri, a rózsa-guavás limitált kiadás nekem bejött az olajos pedig szuper hidratációt biztosít, nagyszerű. Az Yves Rocher Hydra Végétal micellás arclemosóját nagyon szerettem, biztosan hamarosan újraveszem. Kiemelnék még egy gyógyító torok pasztillát, ami segített a torkomat és a hangszálaimat rendbe rakni, új termék a Himalaya Koflet-H narancsos szopogatós cukorja. 

Termékek, amiket nem fogok újra megvásárolni:

30184462_1932016273498810_200730160_n.jpgSemmi bajom a Vademecum termékeivel, de nekem nem vállt be. Dettol fertőtlenítő illata nem tetszett, bár végezte a dolgát a fertőtlenítés terén, nálam a Sanytol citrusos általános tisztítója vállt be igazán, most is azt vettem újra már sokadszor. A Balea Ginger&Lemon folyékony szappanja illatra nem nyerte el a tetszésemet, nagyon érezni a gyömbért. Most a mézes-tejes utántöltö csomagolás van itthon. Nagyon szerettem a Balea Buttermilk&Lemon foly. szappant, de sajnos kivonták a forgalomból :S Nem vállt be az Avon újdonsága a Greek Seas algás lehúzgató maszkja, zavartak az alga darabkák az arcomon, valamint nekem mű illata volt, pedig görög fun vagyok. A Dovenak kevés terméke van, ami nem vállt be, ez az egyik. Ez a Dove Intimo intim mosakodó gélje, ami hát hogy is mondjam csíp is, túl sűrű. Szerintem többet árt, mint használna. Soha többet! Az Avon intim lemosóit nagyon tudom dícsérni, valamint a Lactacyd termékeit. Csalódtam az Avon coconut oil tusfürdőjében, amit utoljára használtam el és kényszerrel. Mű illat, borzasztó. Az Avon Care kakaóvajas termékeit imádom, ezért is rendeltem meg ezt az újat is. Hiba volt! A Fa tusolókat régebben szerettem, de egy ideje nem vettem magamnak ezt a terméket is kaptam főleg a színe miatt már másodszor. Elhasználtam, az illatáért nem rajongok kinézetre tetszik csak. Kék-lótusz kivonatot tartalmaz, ajjaj micsoda átverések. Most jöttek ki az új vegán trópusi termékeik, azokból nyáron biztosan kipróbálok egyet-egyet. Hatalmas antikedvenc a Schauma Cotton Fresh szárazsamponja, amit ha a hajamra fújtam nem láttam változást. Nem, nem és nem. Ebben a kategóriában számomra a Batiste szárazsamponok jöhetnek eddig szóba. Aki követ engem, biztosan rájött már, hogy Loreal rajongó vagyok, de ez valami borzasztó termék. Van benne egy kevés, mert nem bírtam elhasználni. Az illata szörnyű, a hajam extra gyorsan zsírosodik tőle. Ezt ne vegyétek meg, a többi hajkondícionálót szerettem. Versace Eros - ezt az illatot nem nekem találták ki az biztos. 

Ezt a sok termékmennyiséget látva arra jutottam, hogy a vásárlásaimra nagyobb figyelmet fogok fordítani. Igyekszem minél természetesebb illatokat és összetevőket keresni és beérni kevesebb mennyiséggel. Nincs szüksége az embernek ennyi termékre, valamint nagyon sok dolog helyett vannak alternatívák, esetleg több terméket helyettesíthet egy termék. Amíg van kereslet a termékekre, addig le fognak gyártani minél többet. Még mindig nagyon sok dolog vár ezután is elhasználásra, nem ígérem, hogy nem veszek meg dolgokat, de ügyelni fogok a mértékletességre és a minőségre. Nektek is ezt tanácsolom. :) 

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés, ha igen kedveljétek. Ha még szeretnétek elfogytak c. bejegyzést látni kommenteljetek, azt is írjátok meg, melyik termék fajtákra vagytok kíváncsiak/melyik nem érdekel titeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr2313836588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása