Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Novemberi Kedvencek - Nivea, Avon, Rimmel, Maybelline, Revolution, Alverde, Catrice, Christina Aguilera, Astrid

2017. november 16. - Adlita

Sziasztok! A hónap közepén járunk, mégis rengeteg kedvenc termékem lett ebben a hónapban. A legtöbb terméket októberben is használtam, de személyes kedvencemmé novemberben válltak. Fogadjátok sok szeretettel új bejegyzésemet. A bemutatott termékek test - arcápolás, valamint sminktermékek lesznek.

23667461_1759315170768922_636434380_n.jpg

Test- és arcápolási termékek:

Avon Care Kakaóvajas Hidratáló Testápoló és Kézkrém - Ezeket a termékeket ősszel és télen szeretem használni, gazdagon táplálják a száraz bőrt. Az illatuk nagyon finom, a bőr selymes, puha lesz tőle. Nagyon ajánlom, már többször rendeltem ezeket a termékeket és nem okoztak csalódást. Az Avon kézkrémjeit nagyon szeretem, ez is jó illatú kézkrém és hamar beszívódik a bőrbe.

Astrid Frissítő, Tisztító Arclemosó normál és vegyes bőrre:

Csehországban gyártott termékcsalád, amiből többet kipróbáltam és nem okoztak csalódást. Nálunk Szlovákiában lehet kapni. Veri a Loreál és Garnier arclemosókat, nekem ez vállt be a legjobban talán az összes arclemosó közül amit eddig kipróbálltam. Árban nagyon megéri, 2,50- be kerül csak. Van a termékcsaládból száraz bőrre való is, anyukám azt használja és nagyon szereti. Szépen tisztít, selymes tőle a bőröm és felfrissíti az arcbőrt. Egy próbát nagyon megér szerintem mindenkinek. A vízálló szemfestékkel nem birkózik meg, ez az egyetlen mínusza a terméknek.

Nivea Q10 Plus C Energizáló Ránctalanító Nappali és Éjszakai Arckrém SPF 15:

A Nivea jóvoltából kaptam ezt a két terméket tesztelésre, amit külön bejegyzésben bemutatok nektek hamarosan. A krémek nagyon beválltak, elbúcsúzhatunk a fakó és fáradt arcbőrtöl a szürke reggeleken, energizál és felveszi a harcot a ráncokkal is. 30-40 éves korosztálynak ajánlott. Én 30 éves nem vagyok, de a bőr felkészítésére a ráncosodás ellen tökéletes. Ezúton is köszönöm a Niveának a lehetőséget.

Christina Aguilera Red Sin 50ml Eau De Parfum:

Az ő parfümjeit egyszerűen imádom, rengeteg illatom volt már tőle és mindegyiket nagyon szerettem. A csipkés, ikonikus és csábító illatok, amiben megtalálod biztosan kedvencedet. Egy baj van, nem fogsz tudni választani már annyi parfümje van. Édeskés illatok, amit nem használok, de az ő illataiban ez egyáltalán nem zavar. Bátran merem ajánlani, mikor ezek az illatok vannak rajtam, mindig valaki megkérdezi mi ez a jó illat. Ezeket a Dm üzleteiben szoktam vásárolni, vagy onnan megkapni :) Szlovákiában most van akció a parfümökren, nézzétek meg őket. Karácsonyi ajándékként is tökéletes.

Sminktermékek:

Mivel minden nap használok sminktermékeket eléggé megcsappantak a készleteim. Nagy bánatomra idén nem tudtam a Glamour, valamint a Joy kupon akciókon részt venni. Egy-két dolgot ugyan jó árakon beszereztem, de a nagy sminkvásárlás még várat magára. Szeretném beszerezni a Loreál Baby Roll szempillaspirálját és True Match alapozóját, a Rimmel Stay Matte púderjét és Wake Me Up szempillaspirálját , egy szép Catrice arcpirosító palettát és a Maybelline kollekcióból Gigi Hadid termékeket. Bobbi Brown és a Mac termékekkel is szemezgetek.  Természetesen ezeket most is meg tudnám őket vásárolni, de felhalmozni addig nem fogok, míg a most vásárolt termékeim el nem fogynak. Ha az általam kiszemelt termékek jó árban lesznek, természetesen megvásárolom őket. 

Alverde Naturkosmetik Arcpirosító:

Leárazáson vásároltam a Dm-ben 2 euróért. Eleinte nem szerettem használni és eltettem. Újra elővettem és azóta imádom. Ásványi pigmentjeinek köszönhetően bababőröd van tőle, színei nagyon szépek. Én a világosabb színből szinte az egész arcomra teszek, annyira pihe-puha a bőröm tőle. Nagyon ajánlom, biztosan keresek még az Alverdetől sminktermékeket.

Rimmel Scandaleyes Lycra Flex Volume Szempillaspirál:

Nem volt még Rimmel szempillaspirálom, ami óriási hiba. Nagyon szép szempillákat csinál, hosszúak a pillák és dúsak. Leárazáson vettem 4 euróért, ami nagyon jó vétel volt. A Dm-ben vettem Pozsonyban utolsó darab volt, lehet még valahol találtok belőle. Tervezem megvásárolni a Wake Me Up uborkás szempillaspirált is, próbáltam és nagyon tetszettek a pillák és az illata is.

Catrice Liquid Camouflage Waterproof Korrektor:

Imádom. Jól fed, vízálló az illata is jó, az ára még jobb. A tégelyes verzióját is szeretem, már fogyóban van. A szem alatti karikákat nagyon jól eltünteni, megéri az árát minden tekintetben. Szerintem a sminktáskában egy alapdarab. Szerezzétek be. Ezzel a márkával eddig nagyon jók a tapasztalataim.

Maybelline Fit me! Matt and Poreless 110-es árnyalat:

Ezt a terméket tesztelésre kaptam és megmondom őszinten nem fűztem hozzá nagy reményeket. Megnéztem az értékeléseket a Krémmánián, majd unokatestvérem véleményét meghallgattam és használni kezdtem. Ez egy egységesítő alapozó mattító hatással a természetesnek tűnő arcbőrért. Normál és olajos bőrűek számára. A mikro púder szemcsék elfedik a fényességet. Ez a márka ígérete. Vajon mi a valóság? Az alapozó nagyon jól mattít, nincs olajos hatás. Nekem arckrémmel vállt be, mert nem száraz így a bőröm, de nem is marad fényes. Szépen fed és tartós. Ezt használom a mindennapok során és meg vagyok vele elégedve. Akinek fénylik a bőre tökéletes választás. Ez egy jó alapozó, kimondhatjuk bátran.

 

Maybelline Baby Lips Chocolate Kiss Ajakápoló:

Megszerettem őket, mert isteni illatuk van és jól hidratálnak. Ennek a fajtának enyhén barnás - csillogós a színe, mézes illatát nagyon szeretem. Nagyon sok fajta van belőle, külföldön még több verziót láttam, limitált kiadásúakat. Míg nem fogy el, nem halmozom fel ezeket sem.

Revolution Iconic Matte Nude Ajakrúzs:

Színét ősszel nagyon szeretem, egy lágy sminket nagyon fel tud dobni ez a rúzs divatos színével. Kicsit szárít, alá ajakápolóval kombinálva tökéletes.

Remélem tetszett a mai bejegyzés, ha van nektek is valamilyen kedvenc terméketek írjátok meg nekem, vagy küldjetek képet. Kíváncsi vagyok a ti kedvenceitekre is. Szeretném megkérdezni tőletek milyen matt rúzsokat ajánlotok nekem, amik nem szárítanak? Köszönöm, hogy elolvastatok hamarosan jelentkezem újabb cikkemmel - Karácsonyi kívánságlista címmel.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr5213288841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása