Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Garnier BIO új arcápolási termékek tesztelve

2020. január 06. - Adlita

Garnier BIO új arcápolási termékcsaládból két új terméket is kaptam tesztelésre. A környezetbarát és vegán termékeknek nagyon megörültem, hiszen a termékek ökológiai  gazdaságból származnak, valamint COSMOS ORGANIC tanusítvánnyal rendelkeznek. Nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket, származékokat. Plusz pont, hogy termékeik csomagolásához újrahasznosított anyagokat használnak. Azt gondolom, hogy nagyon sok vásárló fogadta örömmel a természetbarát termékeiket.

81701863_880088319073869_5874203719649722368_n.jpg

1. Szépítő tonik organikus kakukkfű esszenciális olajjal és szalicilsavval kombinált és zsíros bőrre: 

- Organikus ásványvízzel és szalicilsavval gazdagítva, tisztítja és mattítja a bőrt, miközben összehúzza a pórusokat és finomítja a bőr textúráját. A tonikot esténként szoktam használni a megtisztított arcbőrömre. Az illata elég erőteljes, intenzíven kakukkfüves. Az elején egy kicsit szárított, de aztán megszokta a bőröm és megszerette. Használat után tisztának és frissnek éreztem az arcom, a kombinált bőrömre jól működött. 

2.  Arctisztító gél organikus citromfű esszenciális olajjal és organikus aloe verával normál és kombinált bőrre:

- Organikus búzavirágvízzel és növényi glicerinnel gazdagítva. A bőr kiszárítása nélkül távolítja el a szennyeződéseket, az olajat és a légszennyezés maradékait. Reggelente szoktam használni, a bőröm szereti, jól tisztít. Találhatóak benne nagyobb szemcsék is. Nem egy bőrraddír hatása van, de nem is ez a rendeltetése. Az illatával nem tudok azonosulni, zavaróan citromfű illatú. Ez az egyetlenegy próblémám vele. 

Összességében meg vagyok elégedve a termékekkel, ki fogom próbálni ebből a termékcsaládból az arckrémet és a levendulaolajat. 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr9315395668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása