Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Vallomás + Oriflame Pure Skin csomag tesztelés

2017. május 01. - Adlita

 

                                                           Sziasztok Kedveseim!

 Nagy nap ez a mai a blogom történetében, hiszen ma 1 éves az adlita.blog.hu oldalam! :)

Szeretném Nektek elmesélni miért hagytam ki ennyi időt új bejegyzések nélkül. Bár a facebook oldalam aktívabbnak bizonyult, bizony maga a blog oldala szünetelt. Ennek egyetlen egy oka van, mégpedig az, hogy a vizsgáimra készültem. Elárulom nektek, hogy óvónéni vagyok és az óvodánkban kellett vizsgát tennem. Remélem visszavártatok, mert jelentem sikerült :)

Szeretnék nektek bemutatni egy termékcsaládot, amit az Oriflame nyereményjátékán nyertem meg. Ez a Pure Skin csomag olyan termékeket tartalmaz, amiben szalicilsavval gazdagított Detect Technológia van és tele van természetes, szuper gyümölcskivonatokkal. A Detect Technológia célzottan a pattanások kialakulásáért felelős baktériumokra hat, szabályozza a faggyúképződést és mattítja, tisztábbá teszi a bőrödet. Ez eddig is jól hangzik ugye? Továbbá guva, gránátalma és papaya segíti a bőrt nyugtatni, hidratálni és ragyogóvá tenni. Ez a termékcsalád mitesszeres, fénylő bőrre javasolt, az enyém épp ebbe a típusba tartozik bele.

18235814_1550279971672444_2005921402_o.jpg

 

Tesztelésem eredmémye:

A termékeket egyszer használtam az alábbi sorrendben:

1. Pure Skin 2 az 1-ben Arctisztító és Arcradír:

Az állaga sűrű, az illata kellemes a szemcsék megfelelőek a mélytisztításhoz. Az arcomat a tisztítás után nagyon tisztának éreztem.

18260820_1550280761672365_50232811_o.jpg

2. Pure Skin Frissítő Arctonik:

A termék felvitelét követően érezhető a pórusösszehúzó hatás, jól lemattította a bőröm, nem fénylett egyáltalán.

18297123_1550279985005776_1350678926_o.jpg

3. Pure Skin Arctisztító Maszk:

 A maszkot 5 percig hagytam a bőrömön. A termékből a T-zóna területeire több terméket vittem fel, fokozva a hatást. A lemosást illetően nem volt húzó, kellemetlen érzet, egyszerűen csak le kell mosni a terméket az arcról bő vízzel. Az arcom, a  pórusaim tiszták lettek.

18235941_1550280291672412_854958593_o.jpg

4. Pure Skin Mattító Arcápoló Lotion:

Az illata valami fantasztikus, nagyon jól esett a bőrömnek a hidratálás. Azonnal matt lett az arcom, rögtön rá is sminkeltem és szép lett az eredmény, nem csillogott a bőröm. Bátran javaslom primernek is, vagy arckrém gyanánt.  

18297114_1550280348339073_651140005_o.jpg

Összességében egy jó termékcsaládnak tartom, rendszeres használat mellett az eredmény látványosabb lehet, viszont az első tesztelésnél sem buktak el a termékek.

Amit kiemelnék az biztosan az Arcradír lenne és a Mattító Arcápoló Lotion. Köszönöm a lehetőséget az Oriflamenak.

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr8012471771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása