Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Szépségtrükkök a konyhából - tesztelés

2016. augusztus 06. - Adlita

                                                                 Kedves Mindenki!

Jól láttátok, egy hosszabb időre eltűntem, a blog is nyári szünetre ment :) Jó volt kicsit gondolkodni, elmélkedni, a szervezetnek szüksége van néha - néha csendes időszakra is. Ilyenkor regenerálódik a szervezet, új meglátásból látunk meg dolgokat.

 A mai nappal visszatértem és rendszeres posztokkal várom olvasóimat :) Szombat van és én úgy döntöttem, tartok egy meetime napot, amiben mindenféle szépségtrükköket próbálok ki, hogy veletek megoszthassam tapasztalataimat és akár velem együtt szépüljetek.

Első lépésként bőrradírt használva megtisztítottam az arcomat a Garnier citrusos bőrradírjával, amit már az előző posztban bemutattam nektek. A következő lépésként felkentem az arcomra az Avon Naturals zöld teás és uborkás arcpakolását, ami egy lehúzható maszk, nagyon puhává és selymessé varázsolta az arcom. Utolsó lépésként krémet vittem fel az arcomra és a nyakamra, ez pedig a Dovenak volt az arckrémje.

Mivel már hajmosás előtt állok, ezért előtte kikevertem ricinus és oliva olajból egy masszát, amit felkentem a hajam közepétől a hajvégekre. Kb. 20 percig volt a hajamon.

Mielőtt a fürdőkádat vettem volna célba, kikevertem szintén oliva olajat kávézaccal. Ezzel a kis masszával a kádban jól átkentem a bőröm, a problámásabb területeket pedig jól átmaszíroztam vele (combok, fenék.)

c904e5c5caf990d5283d75a3b942c248.jpg

Utána a Palmolive új oliva olajos és fügés tusolójával letusoltam, majd jöhetett a klasszikus hajmosás. Nem fogjátok elhinni milyen puha bőrt varázsolt a kávézacc és az oliva olaj keveréke. Ráadásul a koffein a problémás területeken látható eredményeket produkált. Engem meggyőzött, bőrradírt egészen biztosan nem fogok vásárolni. A művelet után az Avonnak a fújós önbarnítóját használtam az SSS termékcsaládból. A hajam fényes, jó tapintású és puha lett.

olive_oil_bottle_425.jpg

Próbáljátok ki a tippjeimet, szenteljetek magatokra időt, szépüljetek és ne felejtsetek el beszámolni élményeitekről. Szép napot Nektek, nemsokára jelentkezik Adlita :)

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr758876892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása