Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Karácsonyi kívánságlistám

2017. december 22. - Adlita

A Kedves Jézuska, kérlek olvasd el mihamarabb a levelem! 

Ma megmutatom nektek az én karácsonyi kívánságlistámat, amivel valljuk be nem segítettem se magamnak, se az engem megajándékozni vágyoknak, ugyanis a Jézuska már biztosan becsomagolta az ajándékjaimat az ajándékgyárban. Ti, akik még a holnapi hajrában ajándékokra vadásztok viszont adhat még kellő ötletet, saját magam számára pedig elkészül az emlékeztető, mivel lepjem meg magam januárban a születésnapomra :), esetleg utókarácsonyra. Jobban átgondolva a dolgot, időben vagyunk. 

Pupa Owl 4 - Pupa Milano:

Ez a sminkbagoly hihetetlenül aranyos és praktikus. A kinézete egyszerűen imádnivaló. A szín összeállítás is praktikus. Must have....akarom!

1pu816tro4011.jpg

 

 

 

 0bb5c329b99ed305cb034883c7e15a7d.png

 

Carli Bybel Deluxe Edition Eyeshadow & Higlihter Palette:

Ez a paletta magáért beszél szerintem. Gyönyörű színek, szuper pigmentáció és minőség. Ezt beszerezerm előbb vagy utóbb :D

bh-cosmetics-carli-bybel-palette-2017.jpg

 

Bershka hátizsák:

Van egy nagyon szép hátizsákom, ami bőrből van és az xy világmárka egyik darabja. Hétköznapokra régóta vágyom egy menő hátizsákra, de sajnos az igazit még nem találtam meg ilyen téren. Ezek nagyon tetszenek, de sem az üzletben sem a neten nem voltak már elérhetőek. Hátizsákok terén nagyon válogatós vagyok, imádom őket a mindennapi viseletem részét képezik.

ts24j39ktea_2col_m_1.jpg

 

9626852800_1_1_3.jpg

 

Sminkasztal:

Fehér, aranyos és praktikus. A fehér színek a bútorokban most nagyon divatosak és bizony nekem is nagyon tetszenek olyannyira, hogy költözés esetén képes lennék fehéreket vásárolni mindenből. Az ok amiért még nincs a szobánkban az csak az, hogy már nem férne el. Ezeknek a szépségeknek egy külön szobát fogok kialakítani, ha költözésre adjuk a fejünket. 

257627646_108a24e0-0d40-4fe0-9b19-665f43788885.jpg

 

Ikea Komód:

Szerintem nem kell bemutatnom ezeket senkinek, ismeritek és szeretitek. Én túlságosan is, a 6 rekeszes fajtájától még jobban elájulnék :D

malm-fiokos-szekreny-feher_0132189_pe286969_s4.JPG

 

Hyggie Dán Életérzés, amely boldoggá tesz:

Testszik nekem az a könyv. Kell és slussz, passz a sokadik könyvhöz, mert miért ne. 

1316510.jpg

Yankee Candle gyertyák:

Nagyon tetszenek ezek a gyertyák ilyen kis elegáns lámpával. Dekoratív és letisztult. 

yankee-candle-photo-2.jpg

L´ORÉAL sminktermékek és más termékek:

Ha egy kozmetikai cég meglepne ajéndékcsomaggal, biztosan nekik örülnék a legjobban. Kicsi koromtól szeretem ezt a márkát, amikor még nem is használtam a termékeit. Tetszett a márka, a termékeik iránt mindig is bizalmat éreztem. Most sincs ez másképp. Kedves csapat, ha szeretnétek meglepni, még időben vagytok :)loreal-makeup.jpg

                                                                      (képek: internet)

Természetesen, ha ezekből az ötletekből semmit nem hozna a Jézuska, akkor sem szomorodnék el. Bármit is kapok, mindennek őszintén tudok örülni, akár készítették, akár vásárolták. Ugyanis nekem szánták, szeretettel szerezték be és miután hozzám kerül óvom és szeretni fogom. A legszebb az ünnepekben, hogy a család együtt van és találkozunk. Sajnos nem mindenkivel van lehetőség, sokat gondolok rátok is, innen is puszit küldök. 

Békés, szeretetben gazdag, meghitt karácsonyi ünnnepeket kívánok minden kedves olvasómnak! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr9013508163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása