Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Garnier Pure 3 in 1 tesztelése

2016. október 11. - Adlita

 Sziasztok! A mai bejegyzésben letesztelhettem  a Garnier jóvoltából a  Pure 3 in 1 arctisztítóját, arcradírt és a  maszkot. Annyit szeretnék elmondani, hogy őszintén fogom leírni a véleményem, ha nem fog tetszeni  azt is megírom, hiszen nem szeretnék senkit sem hitegetni és becsapni. Az előző tisztítófejes változat nem igazán nyerte el a tetszésemet, reménykedek benne, hogy ebbe nem kell csalódnom.

Ez a termék vegyes és zsíros bőrre ajánlott, ami hajlamos a bőrhibákra. Egy hétig teszteltem és most megosztom veletek  a véleményemet. A termék egy régi Garnier arctisztító újragondolása, új csomagolásban és összetételben. Bevallom külsőre meg is nyert, de tudjuk, hogy az a termék esetében sem lesz elég.

14672709_1323492167684560_1078182953_o.jpg

A krém sűrűbb állagú, fehér színe van és az illatán érezni az eukaliptuszt és a mentolt. Nekem testszik, olyan illata van, amit a bőrömön szeretek érezni.

14678097_1323492014351242_341368677_o.jpg

1. Teszt  - Arctisztító:

A termék a vizes bőrre felvéve jól funkcionált, szépen megtisztította az arcomat, az illata kellemes eukaliptuszos-mentolos volt, hűsítette a bőrömet. Tisztítás után az arcomat puhának éreztem. A termék megfelelt az első tesztelésnek, mint arctisztító.

2. Teszt - Arcradír:

Az arcbőrömre vittem fel a terméket, most több került rá, hiszen a radírozásnál szeretek több mennyiséggel dolgozni. Jó alaposan bedolgoztam a bőrömbe, szemcséi éppen annyira tisztították meg a bőrt, amennyire kellett. A pórusok kisebbek lettek és kevésbé láthatóak, szép és puha lett az arcom tőle. A mélyebb tisztítást is elvégezte, mindezt kellő hatékonysággal.

3. Teszt - Maszk:

A maszkra voltam a tesztelésnél a legkíváncsibb, hiszen nem tudtam elképzelni, hogy ami jól radíroz hogy lehet maszk is egy termékben. A kellemes csalódás nem váratott magára sokáig. Rajta hagytam 3 percig az arcomon, majd lemostam. Azt kell hogy mondjam, hogy olyan jól esett a hűs érzet a bőrömön, hogy a három percet keveseltem is. A hatás nem maradt el, pontosan mint egy arcmaszk után - puha és sima, bababőr.

Összeségében a terméket beszerzésre és azonnali kipróbálásra csak javasolni tudom. A legjobban azt tetszett meg benne, hogy elég egy termék, amit eddig három végzett, tehát takarékos. És mi jó még benne? Az, hogy parabénmentes.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr3311788761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása