Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Napsütötte sziget - Útinapló Rodoszból

2016. szeptember 01. - Adlita

Mindenkit szeretettel köszöntök! Gyönyörű időnk van. A mai bejegyzésben a napsütötte Rodosz szigetről hozok nektek élménybeszámolót. A történelemmel, a sziget és a város leírásával nem foglalkoznék, hiszen mindenki a tudnivalókat ki tudja keresni, google a jó barátunk. A személyes élményemet szeretném veletek megosztani, amit én tapasztaltam az utazások során. Tudni kell rólam azt, hogy másodszor tértem vissza a szigetre, más helyeken laktam, másféle  élményeket tudok nektek elmesélni, így kétszerannyi élményt kaptok egy bejegyzésben.

Rodosz szigete a legnaposabb hely az Égei - tengerben. Az UNESCO világörökség részét képezi az óváros, ami azonos nevet visel, mint a sziget. Gyönyörű épületekkel és impozáns kikötővel csábítja ide a turistákat évről évre. Törökországba is ellátogathatunk, ami csupán 10km-re található Marmaris városába,ha van érvényes  útlevelünk. Rodoszváros sajátos, régies világa az épületeknek hála megmaradt, a kellemes séta élményekkel és számos látnivalóval gazdagítja lelkivilágunkat. Semmiképp nem hagynám ki a város feltérképezését nappal. Így több mindent látunk, este hangulatosabb. A romantikus séták a festői kis utcákban minden szívet megdobogtatnak. Az első utazás alkalmával a fővárosban egy egész napot töltöttünk. img_20160821_085951.jpg

A második utazás alkalmával, ami idén nyáron volt egy hajókiránduláson vettünk részt, a kikötőben szálltunk fel a hajóra. A neve Love boat volt. Ez egy hajókirándulás volt, ahol Rodosz legszebb öbleiben és tengerpartjainál volt lehetőség fürdőzésre. Szebbnél szebb színű vízekben mártóztunk meg, egy helyszínen pedig kivittek minket a partra, ahol a helyi tavernában ebédet kaptunk, majd szabad program volt fürdéssel. Az első hely, ahol megálltunk Traganou tengerpartja volt. Ez egy kisebb part, csendesebb helyen. Beljebb a tengerpart felé egy kis részen búvárkodásra alkalmas zöldes - kék lagúna állt rendelkezésünkre.img_20160821_101450.jpg

A következő helyszín Tsambika beach volt, ami a legismertebb homokos lagúna, a legszebb helynek mondják a szigeten. A parton van bár, étterem, valamint bérelhetünk nyugágyat is napernyővel. A strand felett található egy fehér kolostor, a rodoszi hagyomány szerint annak kell ide ellátogatnia, akik gyermeket szeretne. A kolostorban levő gyermekek képei bizonyítják, hogy nemcsak legenda, de valóság alapja is van. Mi tagadás a víz színébe azonnal beleszerettem, kellemes meleg volt a hőmérséklete.

img_20160821_113436.jpgA harmdik fürdés helyszíne a Stegna-öböl volt. Kis csónakokkal vittek ki minket a partra, itt ettünk a tavernában menüt, ez benne volt a hajókirándulás árában. A víz, ahol megállt a hajó türkizkék volt, én nem tudom miért van ez, de a látványa akkora mennyiségű boldogsághormont termelt szevezetemben, hogy örömmel úsztam a boldogság vízében. Biztos nem véletlen, hogy ez a kedvenc színem is.

Én moussakát ettem, spaghettit, salátát és zselét. Az italt rendelni kellett az étel mellé pénzért. Nem adtak kis adagot, jól lehetett vele lakni. Az ebéd után azonnal mentünk is  a vízbe és indulásig szinte ki sem jöttünk belőle. A part homokos volt apró kavicsokkal, a víz átlátszó, szép és tiszta. Nagyon sajnáltam, hogy nem vittem magammal búvárkodásra való eszközöket, ti vigyetek magatokkal inkább mindenhová, Istentudja hol köt ki az ember.

14114014_1149676045071433_1029010357_o.jpgAz utolsó helyszín a híres Anthony Quinn tengerpart volt, kristálytiszta vízzel, ahol a sziklákról is lehettett ugrani. Természetesen egyik helyszínen sem hagyhattam ki a fürdést :)

img_20160821_162439.jpgVolt még egy hely, egy öböl ahol lehetett fürödni, a nevét sajnos nem tudom, viszomt a látványa magáért beszél, megismeritek a sötétkék színéről.

Ha nyüzsgésre vágytok látogassatok el Falirakiba, mi ott laktunk idén, de voltam ott azelőtt is már. Nagyon tetszett, mert van élet, tavernák, bárok és butikok egy helyen. Jár egy kisvonat, ami végigvisz a központon, este nagyon mutatós, ki van világítva. 14087436_1149678061737898_1720397370_o.jpgMi a Louis Colossus Beach Hotelben szálltunk meg, ami a Louis lánchálozatának egy rodoszon található hotelje. Ez egy öregebb hotel, viszon a parton helyezkedik el, ahol kékzászlós vízet találunk, ami nem sok helyen van. A konyha nagyon jó, nemzetközileg elismert szakácsok főznek. Ami nagyon jó, hogy a parton van egy grill bárja, látni a tengert miközben ebédelsz. Aztán van egy éttermi rész, ahol ebédelhetünk, valamint kínai rész is van, kínai konyhával. A hotel a központtól normál tempójú sétával kb. 35 percnyire van, ami egy kiadósabb vacsora után nem is volt probléma. A hotelre egyébként a jövő szezonban teljes rekonstrukció vár. Bár egy részét felújították a szobáknak a kis épületekben, nem árt meg neki a felújítás. Aki utána utazik oda már nem hinném, hogy találna hibát akármiben is.

img_20160817_135922.jpgA tengerpart ennél a hotelnél kavicsos homokkal, a vízben nagyobb kövek vannak, ajánlott a tengerpapucs és a búvárkellék használata. A víz nagyon szép, főleg tiszta, amint mondtam megkapta a kékzászlós jelzést.

14087625_1149677388404632_1761606182_o.jpgWaterpark Faliraki - Aki teheti mindenképpen próbálja ki, Európa legnagyobb vízi parkja. Nagyon nagy élmény, nagy csúzdák, tobogánok minden mennyiségben. A félem garantált. Idén nem voltam, hanem még az első utazásunkkor, azóta még jobb lehet.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.