Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Avon nutraeffects Radiance krémek tesztelése

2016. augusztus 28. - Adlita

 A mai napon az Avon Nutra Effects Radiance nevű termékcsalád  tesztelésének az eredményét osztom meg veletek. Azt kell tudni róluk, hogy viszonylag természetes összetevőket tartalmaznak. A termékek, amiket leteszteltem:

13906666_319158215096314_8977130125451755012_n.jpg

Avon Nutra Effects ragyogást kölcsönző színezett hidratáló SPF 20: Hidratálja és halványan színezi a bőrt, így azonnal segítséget nyújt a bőrhibák elfedésére, miközben ragyogóbbá varázsolja az arcot. Fáradt, fakó bőrre ajánlott. Ez a termék leírása hivatalosan.

Az én véleményem a következő: a krém megfelelően hidratálta a bőrömet, ugyanakkor nagyon beszínezte azt, pedig le vagyok barnulva. A bőrhibák elfedésének hatását nem tudtam észrevenni, hiszen annyira csillogott a bőröm tőle, hogy alapnak tudtam csak használni és még le kellett fednem egy púderrel, BB krémmel. Ezt a terméket nagyon fehér bőrűeknek nem ajánlom, hiszen jócskán barnít a felvitel után azonnal szembetűnő a látvány. Zsíros bőrűeknek sem ajánlom, hiszen fokozza a csillogást, amire már egyáltalán nincs szükség e bőrtípusnál. Két dolog szól mellette: 1. tartalmaz SPF 20-as fényvédelmet 2. jól hidratál. Egy jó tanács, a termékből keveset vigyetek fel az arcotokra. Összegezve ezt a terméket nem venném újra, de elhasználom arckrém gyanánt.

Avon Nutra Effects ragyogást kölcsönző éjszakai krém: A könnyű állagú formula hidratál, segít egyenletesebbé tenni a bőrszínt, így varázsolva ragyogóbbá a bőröd alvás közben. Aktív összetevőkkel, papagájvirágmag-kivonattal a bőrpigmentációs problémákra segít megoldást nyújtani.

Saját véleményem: A krém állaga tartalmasabb, nagyon jól hidratál és kellemes illata van. A bőröm másnap kipihentebbenk látszik, nem fakó és egyenletes a bőrszínem. Amit ígér, azt be is tartja, ráadásul az összetevők is természetesek. Szerintem megéri kipróbálni, a színezett hidratáló helyett a nappali arckrém biztosan jobb választás lehet. A kettő kombinációja szerintem nagyon hatékony, tehát igen ezt a terméket újra vásárolnám, és beszerezném a nappali arckrémet is hozzá.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr7611657202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása