Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Nyári kedvenc termékeim

2016. június 24. - Adlita

                                                        Üdvözlök mindenkit újra a blogomon!

 

Megérkezett a nyár és vele együtt beköszöntött a forróság is. Megmutatom nektek milyen kozmetikumokat használok idén nyáron. Vannak köztük új termékek, valamint megújult külsővel és összetétellel megjelenő régi kedvencek is. Lássuk milyen termékeket hoztam nektek :

 

13493564_1235094379857673_894020641_o.jpg

Garnier Pure Friut Energy energizáló bőrradír gél: Ez a bőrradír gél sűrű állagú termék, zsíros és pattanásos bőrre van kifejlesztve. Illata nagyon finom, tényleg energizáló, citrusos. Nerm kell belőle sok, ideális reggeli arcfrissítésre, általa máris jobban indul a nap.

Garnier BB Cream Light/Claire: Nyáron ezt a terméket használom már évek óta. Éppen annyira fed, amennyire kell, szép egyenletes tőle az arcbőr. Az árnyalat lehet nyáron eggyel sötétebb, hiszen az arcunk barnább. Mivel ezt a terméket használtam tavasszal is, ezért választottam light árnyalatot. Azért nagyon jó termék, mert tartalmaz UVA, UVB védelmet, ugyanakkor mattít, hiszen egy olajmentes termékról van szó.

Naturals Body Care termékcsalád kókusszal és karambolával: Könnyed, nyári illat enyhe kókusz és gyümölcsillattal. Éppen erre az időszakra megfelelő, könnyed elviselhető illat ebben a nagy melegben. A tusfürdő illata érződik a zuhanyzás után, a bőrön enyhébben. A testpermet nem intenzív illatú, talán lehetett volna erősebb az illata. A testápoló nagyon jól hidratál, hűsít, az illata jól érezhető.

Rexona Motion Sense Sensitive izzadásgátló: Számomra a legmegfelelőbb védelmet a Rexona izzadásgátlók adják. Ez a dezodor a mozgás hatására aktiválódik. Nekem bevállt, mozgás ide vagy oda nem okoz csalódás. Aki ennél is erősebb védelemre vágyik, az próbálja ki a Rexona Maximum Protectiont. a hatás garantált.

Versace Bright Crystal: A nyári napokra tökéletes választás, virágos - gyümölcsös illat

Szeretném leszögezni, hogy nem szponzorált termék bemutatásról van szó, hanem ezek a saját kedvenceim, amiket én használok és szerettem volna bemutatni nektek, hátha adtam egy jó tippet mit érdemes használni, kipróbálni. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr718837412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása