Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

Kutyám Casper, avagy egy kutya tartása

2016. május 04. - Adlita

                                              Köszöntök mindenkit a Blogomon újra!

Szeretném Nektek bemutatni a hat hónapos francia bulldog kölyökkutyusomat, Caspert. A történethez tudni kell, hogy nagyon régóta szerettem volna egy kutyát, és ez a vágyam néhány hónapja teljesült is. Tudomásomra jutott, hogy nem messze a lakhelyemtől van egy kutyatenyésztő, aki francia bulldogokat tenyészt. Regisztrált tenyésztőről van szó, díjnyertes kutyákkal, törzskönyvvel, útlevéllel rendelkeznek a kutyák. Alig bírtam kivárni a napot, amikor megnézhetem a kutyusokat. Alig aludtam az éjjel, de szerencsére hamar eljött a pillanat. Izgatottan indultam útnak, nem fűztem az egészhez nagy kutyavásárlási reményeket addig a pillanatig, amíg meg nem láttam Caspert. Első látásra szerelem volt, rögtön tudtam, hogy őt akarom. Az éjjel alig aludtam valamit, vártam a másnapot, amikor elvihetem, hiszen lebeszéltük a találkozót. Azóta hű társa a családnak, a szemünk fénye, a mindenünk. Casper játékos, érzékeny és makacs kutya, ugyanakkor nagyon nagy szeretet tud adni személyiségével, puszta lényével. A vásárlás előtt tájékozódtam a kutya fajtájáról és az álltattartás szabályairól, ezt javaslom Nektek is.

    Azt tanácsolom, hogy kutyavásárlás előtt alaposan gondoljuk át:

  • van - e a lakásban + hely egy négylábú számára?
  • van - e elég időnk a kuytusra? (etetés, séták, játék, szeretet. stb...)
  • van - e rá anyagi keretünk? (kutya megvásárlása, tartása, orvos bizony pénzbe kerül)
  • van - e megbízható tenyésztőnk kinézve? (az állat orvosi számlái kisebbre rúgnak, ha a kutya tenyésztőtől van, betegségek, problémák elkerülése végett..stb.)
  • ismerjük - e a kiválasztott kutya személyiségjegyeit? (kutyafajták áttekintése mentalitás, személyiség - ami hozzánk és életstílusonkhoz leginkább passzol)

12735685_1141468755886903_353473078_n_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr338687286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása