Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Love your life

A kezdetek kezdete

2016. május 01. - Adlita

                  Kedves Mindenki!   

Úgy vélem nincs is ennél jobb időpont blogom elindításához a május elsejénél :)

Egy új dologba belevágni mindig izgalmas, vajon mi fog kisülni belőle, hogy alakul amit elterveztél. A blogomat  már többször elképzeltem, azt is tudtam, hogy milyen témákat fog felölelni, csak azt nem tudtam ténylegesen mikor születik meg. Ma. Május 1.- én. Vasárnap.

Témák, melyekről írni fogok:

  • Szépségápolás - Termékleírások, tesztelések, vélemények
  • Könyv vélemények
  • Tárolás, rendszerezés, tippek és trükkök
  • Kitalált történetek, pozitív szemléletű írások
  • Casper, aki az én francia bulldog kölyökkutyusom
  • Életmód - egeszséges és bevállt receptjeim, tanácsaim, módszereim
  • Új szerzemények, melyeket érdemes látnotok
  • Utazási naplóm.....stb.

 

13140764_1199947753372336_1944110705_n.jpg

Legyen csodaszép hetetek, ne felejtsétek el, hogy ma van Anyák napja! A

                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adlita.blog.hu/api/trackback/id/tr728678680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása